Drugi svjetski rat33 proizvoda

Najprodavaniji proizvodi
Filtriranih 33 proizvoda

Classic Kit avion A09008 - Douglas Dakota MkIII s Willys Jeepom (1:72)

Model aviona za sastavljanje. Veličina: 1:72; 27,3 cm. Pakiranje sadrži: 213 dijelova za sastavljanje. Informacije o originalu: Avion Douglas DC3, odnosno njegova vojna verzija C-47 Skytrain (u RAF-u označena kao Dakota), opisao je general Eisenhower kao jedno od četiri oružja koja su saveznicima pomogla da pobijede u Drugom svjetskom ratu. Danas je ovaj stroj odmah prepoznatljiv simbol kako zrakoplovne prekretnice kao takve, tako i oslobađanja okupiranih teritorija, toliko karakterističnih elemenata Drugog svjetskog rata. DC3/C-47 ostao je u službi do danas, i to u moderniziranoj i izvornoj verziji, i s pravom se smatra pionirima zračnog putovanja. Jeep Willys, službeno označen kao Truck, ˝-ton, 4x4, jednoznačno je najpoznatiji američki automobil Drugog svjetskog rata. Prvotno je koncipiran kao zapovjedno i izviđačko vozilo, no na kraju je postao najsvestranije vozilo od svih. Mogao je biti naoružan mitraljezima i mogao je vući i male topove. Ovaj Jeep postao je za savezničke ratne napore jednostavno potpuno neophodan. Shema boja (Potrebne boje): A - Douglas Dakota Mark III i Willys Jeep, br. 194 eskadrila, Kraljevsko ratno zrakoplovstvo, Imphal Garnizon, Burma, ožujak-lipanj 1944 - 24,26,33,53,56,61,88,101,128,155,156,226 Detalji modela: Mjerilo: 1:72 Broj dijelova: 213 Duljina: 273 mm Raspon krila: 400 mm Dimenzije Jeepa: 47mm x 24mm Težina: 3 Bodovi Flying Hours: 3 Preporučeno za djecu od 8 godina. Upozorenje: Opasnost od gušenja! Proizvod sadrži male dijelove. NEPRIKLADNO ZA DJECU DO 3 GODINE!

Classic Kit avion A01005B - Mitsubishi A6M2b Zero (1:72)

Model aviona za sastavljanje. Veličina: 1:72; 12,6 cm. Pakiranje sadrži: 47 dijelova za sastavljanje. Informacije o originalu i modelu: Kada je 1940. godine japanski avion Zero prvi put ušao u službu, bio je bez sumnje najmoderniji pomorski lovac na svijetu i brzo je stekao reputaciju neumoljivog borca u zračnim sukobima. U prvim sukobima pokazao je svoju učinkovitost u punoj snazi – njegovi piloti uspjeli su protiv svojih protivnika postići gotovo nevjerojatan omjer pobjeda 12:1. U 1940. godini, kada je Wehrmacht započeo svoje pohode kroz Europu, razvoju na Dalekom istoku posvećena je bila mala pažnja. Nakon godina preoružavanja i modernizacije, japansko mornarstvo moglo se pohvaliti nekim od najmodernijih pomorskih aviona na svijetu, uključujući izvrsni Mitsubishi A6M Zero. Ovaj pomorski lovac dugog dometa trebao je stajati na čelu ekspanzionističkih ambicija Japana tijekom cijelog Drugog svjetskog rata, a u prvim godinama rata bio je u pacifičkom području doista nepobjediv. Zero je također brzo stekao sjajnu reputaciju u zračnim borbama, a saveznici su se brzo naučili izbjegavati spore potjere pune zavoja s ovim savršeno uravnoteženim avionom. Međutim, američkim pilotima ubrzo je uspjelo razviti taktiku koja je prestala ići na ruku Zeri, i počeli su osvajati prve pobjede. S pojavom novijih lovaca, slabosti A6M Zero počele su se manifestirati, posebno nedostatak oklopne zaštite pilota i odsutnost samosvornik rezervoara goriva u krilima. Korištenjem taktike "boom and zoom hit and run" (brzi pad, iznenadni napad i brzo ponovno uzletanje na sigurnu visinu) Amerikanci su konačno počeli pobjeđivati ​​strašnu Zeru. Sadržaj pakiranja: Plastični model, upute za sastavljanje, upute za bojanje i naljepnice. Detalji modela: Mjerilo: 1:72 Duljina: 126 mm Visina: 49 mm Širina: 166 mm Broj dijelova: 47 Težina: 1 Bodovi Flying Hours: 1 Preporučuje se za djecu od 8 godina. Upozorenje: Opasnost od gušenja! Proizvod sadrži male dijelove. NEPRIKLADNO ZA DJECU DO 3 GODINE!
8+

Classic Kit avion A04064 - Gloster Meteor F.8 (1:72)

Model zrakoplova za lijepljenje. Veličina: 1:72; 18,8 cm Pakiranje sadrži: 111 dijelova za lijepljenje. c Podaci o izvorniku i modelu: Gloster Meteor bio je prvi zrakoplov s mlaznim motorom koji se pojavio na nebu iznad Europe krajem Drugog svjetskog rata. Nakon rata, međutim, morao se brzo razvijati kako bi održao korak s ostatkom svijeta, budući da je mlazni pogon ubrzo postao standard za borbene zrakoplove na prvoj crti. To je dovelo do stvaranja varijante F.8. Na kraju Drugog svjetskog rata svijet je s čuđenjem gledao kako se na nebu iznad Europe pojavljuju prve letjelice na mlazni pogon, koje su mogle postići brzine više od 160 km/h veće od najmodernijih lovaca s klipnim motorima . Zanimljivo je, međutim, da je razvoj mlaznog motora započeo već tridesetih godina prošlog stoljeća, kada su inženjeri u Velikoj Britaniji i Njemačkoj tražili novu generaciju zrakoplovnog pogona. I doista - prvi let zrakoplova na mlazni pogon dogodio se samo nekoliko dana prije izbijanja Drugog svjetskog rata, međutim, sukob je zahtijevao proizvodnju tisuća zrakoplova pokretanih postojećom klipnom tehnologijom, što je značajno usporilo napredak na području mlaznjaka pogon. Izvedivi mlazni motor proizveden je u Velikoj Britaniji od strane briljantnog inženjera Franka Whittlea, a kada je ova pogonska jedinica ugrađena u Gloster E28/39 Pioneer za njegov prvi let zakazan za 15. svibnja 1941., stroj je postao prvi britanski zrakoplov koji je ikada letio s mlaznim motorom.motor - i tada je mogla započeti utrka za proizvodnju prvog mlaznog lovca za Kraljevsko ratno zrakoplovstvo. Tvrtka Gloster Aircraft pripremala je svoj novi dvomotorni mlazni lovac za probne letove uz najstrože sigurnosne mjere. Osim toga, na dane probnih letova iz zračne luke protjerano je svo nepotrebno osoblje, a lokalna policija zatvorila je okolne ceste kako znatiželjnici ne bi saznali za ovu strogo čuvanu zrakoplovnu tajnu. Ako je netko vidio ovaj neobičan novi avion u zraku, nedvojbeno se pitao gdje su propeleri i zašto ispušta tako čudan zvuk. No, u ljeto 1944. tajna je konačno otkrivena, kada je 616. eskadrila iz baze RAF-a Manston službeno pripremala svoj Gloster Meteor F.1 za rat. Kraljevsko ratno zrakoplovstvo tako je imalo svoj prvi mlazni lovac, s kojim je započela nova era britanskog zrakoplovstva. Prvi britanski mlazni lovac još uvijek je imao relativno primitivan dizajn, a razlog zašto je dobio dva motora bila je činjenica da ti rani mlažnjaci nisu bili jako snažni i relativno su sporo odgovarali na zahtjeve pilota, pa se korištenje dvaju motora činilo praktičnim. No, pogled iz kokpita bio je izvrstan jer pilotima nijedan propeler nije zaklanjao pogled, a nakon polijetanja avion je imao dovoljno snage na raspolaganju. Meteor je prošao gotovo kontinuirani razvoj. Svi raniji modeli Meteora temeljili su se na prvom zrakoplovu, međutim, dolaskom varijante F.8 1950., Meteor je sazrio u doista izuzetan rani mlazni zrakoplov, koji je služio ne samo s RAF-om, već i s nekoliko drugih zračnih snaga diljem svijeta. F.8 bio je nešto dulji od svojih prethodnika, imao je poboljšane motore, veći kapacitet goriva i izbacivo sjedalo. Kako bi se riješili neki problemi s nestabilnošću koji su se pojavili tijekom razvoja, nova je letjelica dobila i redizajniran rep, po kojem se ovaj kasniji model Meteora može prepoznati na prvi pogled. Pet godina nakon uvođenja Meteora F.8 u aktivnu službu britanskih eskadrila, ovaj je zrakoplov činio okosnicu borbenih obrambenih snaga RAF-a - u osnovi je bio mlazni ekvivalent Spitfirea koji su lutali britanskim nebom tijekom Bitke za Britaniju samo deset godina ranije. Preporučene boje (Humbrol): - Detalji modela: Mjerilo: 1:72 Broj dijelova: 111 Duljina: 188 mm Širina: 158 mm Visina: 55 mm Težina: 2 Bodovi Sati leta: 2 Preporuča se za djecu od 8 godina. Upozorenje: Opasnost od gušenja! Proizvod sadrži male dijelove. NIJE PRIMJERENO ZA DJECU MLAĐU OD 3 GODINE!

Isplati se igrati i kupovati s nama

U prosjeku ćemo vam robu moći dostaviti u roku od 72 sata
U prosjeku ćemo vam robu moći dostaviti u roku od 72 sata
Imamo za vas više od 200.000 proizvoda na skladištu
Imamo za vas više od 200.000 proizvoda na skladištu
Program vjernosti koji će nagraditi svaku vašu kupnju
Program vjernosti koji će nagraditi svaku vašu kupnju