Postupak reklamacije
Postupak reklamacije
Ako je na proizvodu pronađen nedostatak, slijedite dolje naveden postupak.
- Kupac je dužan dostaviti reklamiranu robu u sjedište prodavatelja (Raj Toys s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 10,903 01 SENEC, Slovačka) bilo osobno, poštom ili kurirskom tvrtkom.
- Paket mora biti pravilno zapakiran i trebao sadržavati: reklamiranu robu, uključujući pribor, kopiju računa, opis kvara i kontaktne podatke kupca - povratnu adresu, telefonski broj, e-mail i IBAN bankovnog računa u slučaju odobrenja.
- Predmetna roba mora se isporučiti očišćena od prljavštine!
- Troškove prijevoza reklamirane robe od kupca do prodavatelja snosi kupac.
- Povratni prijevoz nakon rješavanja opravdane reklamacije plaća prodavatelj.
- Prodavatelj mora riješiti reklamaciju (pozitivno ili negativano) najkasnije u zakonskom roku od 30 dana. Ako se taj rok premaši, kupac ima pravo na povrat iznosa kupnje.
- Prodavatelj procjenjuje reklamaciju na temelju uputa koje je odredio proizvođač robe.
- Prodavatelj može poslati robu na procjenu proizvođaču ili na profesionalnu stručnu procjenu.
- Ako je reklamacija prihvaćena, prodavatelj će kupcu isporučiti novu ili popravljenu robu. Kupac neće platiti troškove otpreme.
- Ne šaljite reklamiranu robu pouzećem, NEĆEMO JE PREUZETI.