Killerbody karoserija 1:10 Nissan Skyline 2000 Turbo GT-ES C211 prozirno
Karakteristike:
Karoserija Killerbody 1:10 Nissan Skyline 2000 Turbo GT-ES C211 za Nissanov kultni automobil iz 1977.
Karoserija Nissan Skyline 2000 Turbo GT-ES C211 je u prozirnoj varijanti, koju možete obojiti prema svojim željama, tako da možete dati mašti na volju. Aerodinamičan i elegantan tretman karoserije sigurno vas neće razočarati.
Potrebno je izrezati limariju, po potrebi napraviti rupe za pričvršćivanje limarije, pofarbati, dodati dodatke i spremni ste.
S najčešćim međuosovinskim razmakom od 257 mm i širinom od 195-200 mm, odgovara većini modela automobila na cesti, uključujući modele RC automobila.
Značajke
- Službena licencirana limarija.
- Izrađen od izdržljivog lexana debljine 0,5 mm.
- Veliki broj detalja, verna kopija pravog vozila.
- Kromirani dijelovi.
- Bogat izbor dodatnih dijelova - setovi svjetala, realno obrađeni brisači.
- Karoserija odgovara većini 1:10 RC modela automobila sa širinom šasije od 195-200 mm i međuosovinskim razmakom od 257 mm.
Informacije o predlošku
Sljedeći modeli C211 i GC211 iz 1977. nastavili su dijeliti liniju Skyline na osnovne i šestocilindrične modele, od kojih je potonji imao dulji prednji dio. Ova se linija nastavila do 1981. Varijante Datsun 240K/280K i 240C/280C nastavile su se izvoziti.
Rijetka varijanta bila bi verzija vozila koja je imala jedinstveni stil iza stražnjih vrata, puno manje prozore nego inače između C i D stupova.
GT-ES je zamijenio GT-R motorom s turbopunjačem, L20ET. Ovo je bio prvi turbo motor koji je pokretao vozilo japanske proizvodnje. Jedan značajan aspekt turbo inačica bio je taj što nisu imale međuhlađenje i nije postojao nikakav oblik ventila za ispuhivanje, samo ventil za smanjenje tlaka u nuždi.
Sadržaj paketa:
Sadržaj paketa je prozirna karoserija 1:10 Nissan Skyline 2000 Turbo GT-ES C211, bogata dodatna oprema - maske za prozore, naljepnice, kromirani dijelovi (nosači svjetla i maglenki, auspuh, ručke na vratima, poklopac rezervoara), crni plastični dijelovi (prednji spoi i bočni retrovizori, brisači, registarske pločice, rešetka hladnjaka i ostalo), branici, rubovi blatobrana i ostali dodaci (set vijaka, dvostrano ljepljiva traka, list naljepnica...), slikovna uputstva.
Preporučujemo kupnju:
Karoseriju je potrebno oslikati do kraja. Lexan karoserije se uvijek isporučuju kao poluproizvod, namijenjene rezanju i bojanju. Prije svega treba lijepo izrezati karoseriju, da rupe za kotačiće budu što okruglije, pomoći će vam savijene leksan škare. Za ravne površine nudimo i lexan ravne škare. Kod odabira boja za kućište od polikarbonata treba paziti da se kupi pravi lexan sprej, npr. H-SPEED Sprej za lexan 150ml bijeli ima poseban sastav tako da tzv. i pucanje čak i pri najvećem udaru. Prije lakiranja karoseriju je potrebno temeljito odmastiti, većina proizvođača preporučuje pranje karoserije izvorskom vodom. Nakon odmašćivanja, upotrijebite maskirnu traku s unutarnje strane tijela, npr. Zaštitna traka od 24 mm za izradu odabranog dizajna ili zalijepite maskirne naljepnice koje isporučuje proizvođač. Važno je znati da su karoserije od lexana lakirane iznutra, što čini karoseriju otpornom na abraziju. Lakiranje se najbolje odvija u prostorijama sa sobnom temperaturom. Pojedinačne boje se nanose u najmanje tri sloja, bitno je da se boja nanosi sa dovoljnog razmaka, minimalno 15-20 cm.
Preporučamo kupnju dodatnog pribora modela - setovi svjetala, kotači,... Artikli su navedeni u rezervnim dijelovima, dijelovima za ugađanje i preporučenim dodacima.